KONCO-KONCO GENG TERDESAK

KONCO-KONCO GENG TERDESAK
shahril.mie.che we.nawi.rizal.ijal bro.ajib.el.ron

Pengembaraan Bermula

Team pemancing terdesak yang betul betul terdesak gila

Friday, February 5, 2010

Trip Mancing To Yan, Kedah

To all pemancing terdesak member, saya (shahril) akan mengikuti satu trip memancing ke Yan, Kedah bersama satu geng mancing lain (Otai Fishing Gang - SONY)pada 14-15/02/2010. Trip sasaran mereka adalah Tengiri. Saya akan cuba meminta contact number tekong dan melihat kaedah yang mereka praktikkan. Sekiranya trip ini mendapat hasil lumayan, mungkin geng terdesak pula akan menganjurkan trip ke sana. Saya meminta semua ahli mendoakan trip ini semoga selamat dan berjaya. Adios. i love u all.../ (gambar Otai Fishing Gang)

5 comments:

  1. saya ucapkan semoga berjaya dan membawa pulangan yang menarik..
    kepuasan yang dicari..akan memberi erti
    kirim salam kat semua geng otai(sony) tu...
    semoga geng pemancing terdesak akan dapat bergabung tenaga dengan geng (sony)

    \good luck/

    ReplyDelete
  2. balik la dgn tenggiri selori.. tq

    ReplyDelete
  3. pot mancing baik punya...call gua
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=574475959239829&id=504179856269440

    ReplyDelete
  4. Salam... Patutnya malam ni OFG nak ke Banding (Sg Kejar) tapi terpaksa postpone... Kem semua tutup sebab air naik...

    ReplyDelete